Najczęściej zadawane pytania:

1.Jak zakupić Dostęp Premium?

Dostęp Premium możesz zakupić podając maila oraz klikając w przycisk Odblokuj Dostęp  pod każdym artykułem Premium.

 

2. W jaki sposób zapłacę za Dostęp Premium?

Po kliknięciu w przycisk Odblokuj Dostęp Premium  zostaniesz przekierowany na stronę bezpiecznego systemu płatniczego firmy DotPay (przelewy elektroniczne z konta, karty kredytowe).

 

3. Czy mogę dostać FV?

Jeśli chcesz otrzymać rachunek (nie jestem płatnikiem VAT) to  prześlij dane do wystawienia FV na maila kontakt@niepanikuj.pl . Rachunek przyślę do Ciebie w e-mailu w ciągu 24h od otrzymania zapłaty na konto.

 

4. Jak uzyskam Dostęp Premium?

Aby uzyskać Dostęp Premium należy podać adres mailowy we wskazanym polu i kliknąć w guzik Odblokuj Dostęp oraz Zapłać. Następnie wybrać opcję płatności (przelewy internetowe, karta kredytowa). Po otrzymaniu potwierdzenia dostępu w formie mailowej Dostęp Premium będzie aktywny w ciągu 30 minut. Dostęp Premium aktywny jest przez 30 dni i nie jest automatycznie przedłużany. Po upływie 30 dni w przypadku dalszej chęci korzystania należy ponownie wykupić Dostęp Premium. Możesz go zakupić w dowolnym dniu każdego miesiąca.

 

5. Kupiłem Dostęp Premium i co dalej?

Witaj w drużynie Niepanikuj! Zaloguj się adresem mailowym, który został podany podczas transakcji zakupu, klikając w guzik Odblokuj Dostęp (pod obojętnie którym artykułem Premium) i ciesz się dostępem do całego kontentu na stronie przez 30 dni. Korzystając z Dostępu Premium będę mogła poznać Cię trochę bliżej więc moje wsparcie merytoryczne w komentarzach będzie dla Ciebie dodatkową motywacją do działania.

 

6. Jak długo mam Dostęp Premium?

Dostęp Premium upoważnia Cię do nielimitowanego dostępu do bezpłatnych artykułów otwartych oraz artykułów w ramach Dostępu Premium przez 30 dni. Po okresie 30 dni możesz ponownie wykupić Dostęp Premium w dowolnej chwili.

 

7. Czy Dostęp Premium przedłuża się automatycznie co miesiąc?

Nie jesteś zobowiązany żadną umową na automatyczne odnawianie się usługi. Dostęp Premium możesz wykupić na 30 dni w dowolnej chwili.

 

8. Ile kosztuje Dostęp Premium?

Dostęp Premium  to jednorazowa opłata w wysokości 39 zł za 30 dni. Nie ponosisz żadnych innych ukrytych kosztów.

 

9. Na jakich urządzeniach mam dostęp do bloga Niepanikuj gdzie mogę czytać treści w ramach Dostępu Premium?

Blog dostępny jest na następujących urządzeniach: komputer z przeglądarką www, tablet i smartfon z dostępem do Internetu.

 

10. Kupiłem Dostęp Premium, ale nie działa.

Po pierwsze: Sprawdź w mailu potwierdzającym jaki adres e-mail został użyty podczas zakupu (czy nie ma literówek typu gamil zamiast gmail lub kataryna zamiast katarzyna). Po drugie klikając w pole Odblokuj Dostęp Premium uważaj, aby nie kliknąć spacji na początku lub na końcu podanego adresu e-mail. Spacja jest traktowana jako znak zatem system automatycznie uzna adres ze spacją jako różny niż ten, który został użyty podczas zakupu. Szare pole Podaj e-mail znika jak tylko zaczniesz pisać. Nie ma konieczności wymazywania go spacją. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, napisz na adres kontakt@niepanikuj.pl Na pewno uda nam się rozwiązać wspólnie ten problem!

 

11. Jak mogę zamówić Dostęp Premium jak nie mam konta w polskim banku?

Dostęp Premium można opłacić płatnościami elektronicznymi i kartą kredytową. W przypadku nieposiadania konta w polskim banku oraz karty kredytowej można zrobić przelew na dane poniżej:

Sabina Migza, ING Bank Śląski

  • IBAN: PL 83105012721000009077333491 (płatności międzynarodowe)
  • BIC: SWIFT : INGBPLWP (płatności międzynarodowe)

Po dokonaniu przelewu należy wysłać maila na kontakt@niepanikuj.pl z informacją o dokonaniu płatności za Dostęp Premium. Po zaksięgowaniu Dostęp Premium zostanie uruchomiony automatycznie.

 

12. Jak złożyć reklamację?

Reklamacje należy zgłosić na adres kontakt@niepanikuj.pl  Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14-stu dni od dnia otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres e-mail wskazany przez klienta.

 

13. Nadal mam pytanie, które nie jest tu wyjaśnione.

Napisz śmiało na kontakt@niepanikuj.pl