Sorry, this entry is only available in Polish.

Leave a Reply

 

14 Comments

Saturday February 27th, 2016 11:52 AM

Zgadzam się ze wszystkim Kochana Sabi:) mam tak, że jak pobiegam w deszczu/śniegu/mrozie to wracam bardziej dumna i szczęśliwa niż gdyby było słonecznie i ciepło, dlatego warto biegać, zawsze:)

Saturday February 27th, 2016 02:13 PM

Ja zaczęłam biegać właśnie dzięki Niepanikuj

Saturday February 27th, 2016 07:29 PM

Ja po bieganiu wracałam wypruta. Do tego czułam ze chudnę a tego najbardziej nie chciałam. Więc by biegać szczególnie gdy jest się szczuplotą trzeba naprawdę wiedzieć jak się odżywiać.

Sunday February 28th, 2016 10:37 AM

Zgadzam się z Ania . Jak się chce biegać to trzeba dużo i zdrowo jeść!

Monday February 29th, 2016 10:34 AM

Ja jestem bardzo szczupła, biegam po 20km tygodniowo i nie chudnę bo bieganie wręcz wzmaga apetyt na wartościowe i odżywcze jedzenie, a do tego organizm dotleniony i sprawny:) polecam zjeść dużo orzechów, banana i trochę gorzkiej czekolady i iść pobiegać około godzinki, nie spalisz aż tyle energii by schudnąć…a wręcz odczujesz korzyści, tylko daj sobie szansę:) życzę wytrwałości!

Monday February 29th, 2016 06:00 PM

EVE jem dużo orzechów, bananów, gorzkiej czekolady itp.A waga ani drgnie więc dla każdego coś innego; ) Pozdrawiam.

Monday February 29th, 2016 11:56 AM

Wbrew pozorom wcale nie tak łatwo zrzucić wagę bieganiem. Dla przykładu jeden wybieg 3 km (około 30 min) czyli około 120 kalorii – to jak połowa bułki z masłem i serem lub jeden banan. Ja biegam 4 razy w tygodniu po 1 h, a i tak to wciąż za mało. Jak miałem brzuch tak mam. Nie spadłem ani grama. Ile razy w tygodniu biegasz po ile km? Może muszę zastosować Twoje parametry. Chętnie zgubię parę cm w pasie przed latem.

Monday February 29th, 2016 03:44 PM

No dokładnie:) w innym wypadku zawodowych biegaczy nie byłoby widać, tacy byliby chudzi 😉

Monday February 29th, 2016 06:33 PM

Kurde, a moja oponka ani drgnie 🙂 Uparta bestia 🙂

Monday February 29th, 2016 05:58 PM

Tomek to pokazuje, że każdy z Nas jest inny:)

Monday February 29th, 2016 06:57 PM

Każdy reaguje inaczej i każdy ma inny organizm 😉

Monday February 29th, 2016 02:07 PM

wspaniały wpis. polecam wszystkim zaczynającym przygodę z bieganiem i za rok widzimy się na jakimś pko półmaratonie 😉

Monday February 29th, 2016 02:17 PM

Hej, tylko szukaj Niepanikuj w tłumie i przybij 5!

Monday February 29th, 2016 10:09 PM

Właśnie trafiłam na ten blog! Czuję się fantastycznie. Przeczytałam od deski do deski. Tyle tu inspiracji. A Ty taka zdrowa i zarażasz energią. W końcu mam namacalny dowód, że można zwalczyć lęk!