Sorry, this entry is only available in Polish.

Leave a Reply

 

16 Comments

Thursday April 26th, 2018 06:56 AM

O noooooooooo! Wpadam prawie w każdą pułapkę 🙁 Jak dobrze, że piszesz o czymś takim. Nie zdawałam sobie sprawy. Muszę się pochwalić, że kupiłam dostęp premium i czytam co dziennie. Robię ćwiczenia w zeszycie i spaceruję godzine dziennie. A wydawało mi się, że nie będę miała tyle siły a tu proszę….daje rade

Thursday April 26th, 2018 07:26 AM

Ja to czuje gdy stres narasta i wiem ze wpadam na te same ścieżki myślowe . Jak jest spokój w życiu to jest dobrze , gorzej jak są jakieś problemy to wtedy umysł wskakuje na tor „nerwica” . Ale chociaż jestem tego świadoma

Friday April 27th, 2018 04:12 PM

Ciach, ciach i przełamiemy te schematy!

Thursday April 26th, 2018 04:46 PM

Nie do końca się z tym zgadzam. Mimo lęku było polecane by wychodzić i wiadomo jakie są wtedy myśli, a teraz czytam by darować sobie ten spacer :/. Ostatnio gdzieś czytałam, że z tymi myślami to nie do końca tak jest, że podobno dla mózgu liczy się działanie.

Friday April 27th, 2018 04:13 PM

Ania, jeśli mimo lęku wychodzisz przykładowo na spacer, a podczas spaceru skupiasz się jedynie na tym, że jesteś już chory od dłuższego czasu i masz tego dosyć to wtedy możesz darować sobie spacer. Jak wychodzisz i spacerujesz to nie 🙂

Friday April 27th, 2018 05:25 PM

Ja już kilka razy złapałam sie na czymś takim, że siedzę w domu łapie mnie lęk, dołek itp. I mam do wyboru albo położyć się spać albo wyjść z domu. Wybieram to drugie mimo tego stanu. Na poczatku jest źle mysli krążą tylko w koło nerwicy ale gdy już to przełamię jest lepiej. Więc gdybym poddała sie na samym początku to wcale nie wyszłabym z domu, a tak mimo wszystko było działanie i mysli trochę się uspokoiły. Ostatnio nawet jadąc autem nie słucham muzyki. Po prostu słucham swoich lęków i nie muszę ich zagłuszać muzyką. Ze spacerami nadal jest niestety trudno.

Friday April 27th, 2018 05:35 PM

Ja jednak jestem zdania, że mysli o nerwicy na początkowych spacerach czy innych Naszych działaniach są nieuniknione i tylko praktykowanie tych działań jest w stanie te myśli zmienić. Zresztą nie raz o tym tutaj na blogu czytałam :). Być może inaczej zrozumiałam ten wpis 😉

Wednesday May 2nd, 2018 04:16 PM

Spacerować i starać się nie myśleć o nerwicy

Thursday April 26th, 2018 06:40 PM

Ale zgadzam się z tym, że toksyczne myśli są. Podobnie jak pułapki myślowe. Ogólnie to wszystko to temat rzeka i mimo wielu lat czytania o tym to nadal uważam, że wiem mało.

Friday April 27th, 2018 07:34 AM

Aaaa i poproszę o artykuł o prokrastynacji w nerwicy , mam z tym ogromny problem

Friday April 27th, 2018 04:14 PM

Zanotowano 🙂

Friday April 27th, 2018 07:44 AM

Dziewczyny miewacie tak ze cały dzień jesteście wkurzone na wszystko? Ja mam juz dość tego uczucia zdenerwowania bez powodu. Na sile się uśmiecham i robie co musze ale chcę to robić z przekonaniem i ze spokojem wewnętrznym a nie tak na sile. Sabinko mam tak czasem ze dopadaja mnie myśli strach ze mogę komuś coś zrobić przez to jak się teraz czuję jak się pozbyć tych myśli? Wiem że one nie są moje to takie dziwne do wyjaśnienia oczywiście olewam je i wyśmiewam ale jednak się ich boje bardzo bym chciała żeby już do mnie nie wracały.

Friday April 27th, 2018 12:03 PM

Toksyczne myślenie to jest mega pułapka. Ja często nam toksyczne myślenie gdy mam iść w miejsce w którym kiedy miałam silny lek lub panikę. Jest ta jakiś odcinek drogi dany bankomat dany market ruchome schody i wtedy z automatu włącza mi się toksyczne myślenie ściągam ten lęk na siebie walczę z tym z różnym skutkiem

Friday April 27th, 2018 11:28 PM

A ja mam tak że spaniem myślę o tym że będę miała żnow problem ze zasnieciem i ten problem sie pojawia

Monday April 30th, 2018 03:42 PM

Sabinko, biegałam przez 5 dni po godzince, ale za każdym razem, gdy kończyłam bieg dostawałam ataku paniki. Czuje, ze spadł mi strasznie magnez, a bujanie i zawroty głowy są nie do zniesienia..co tu robić???

Tuesday May 1st, 2018 01:06 PM

Biegać dalej, zażywać magnez, zweryfikować czy stosujesz się do reszty wskazówek (kawa? herbata? dobra dieta? nawadnianie?) i czekać na oferty. Jeśli do 3 miesięcy się nie pojawią to można się zacząć zastanawiać.