Sorry, this entry is only available in Polish.

Leave a Reply

 

4 Comments

Saturday February 16th, 2019 11:33 PM

Sabinko, ja się tak zastanawiam… czy to odczuwanie hormonów (napiecie, zły humor ) polega na zmeczonym ukl nerwowo hormonalnym, który odczuwa wszystko razy 10 czy mi sie coś “zrobiło ” z hormonami – juz sama nie wiem…
czy też tak miałaś i czy Ci się ustabilizowało jak zdrowiałaś?
każde wachniecia odczuwam – przed okresem, po, jajeczkowanie itp
do tego w tych dniach jakos zatoki zaczęły mi puchnąc – serio – dziwny objaw ale czuje że zwiazany z hormonami

Tuesday February 19th, 2019 10:19 AM

Tak…Trzeba dbać o siebie przez cały miesiąc. Dużo ruchu i świeżego powietrza i zdrowa dieta. Plus jakieś suplementy np. Ashwagandha, mięta, chlorofil i będzie OK. Ważne, aby robić to systematycznie, a w szczególności zadbać o ruch przed okresem.

Tuesday February 19th, 2019 10:51 AM

Bardzo Ci dziękuje !

Tuesday February 19th, 2019 08:18 PM

Ta… trzeba miec ruch i zajecie 🙂 na pewno tez za bardzo skupiasz sie na objawach przed/ w trakcie/ po. To wszystko jest nerwicowe, tez tak czasami mam i wiem ze to moje widzi mi sie – w moim przypadku jestem.pewna. Chociazby dlatego ze kiedys tak nie mialam bo nie mialam nerwicy czyt. nie wyolbrzymialam sobie tego czego nie trzeba 😉