Najczęściej zadawane pytania:

1.Jak zakupić Dostęp Premium?

Dostęp Premium możesz zakupić podając maila oraz klikając w przycisk Odblokuj Dostęp  pod każdym artykułem Premium.

 

2. W jaki sposób zapłacę za Dostęp Premium?

Po kliknięciu w przycisk Odblokuj Dostęp Premium  zostaniesz przekierowany na stronę bezpiecznego systemu płatniczego firmy DotPay (przelewy elektroniczne z konta, karty kredytowe). Możesz również napisać na kontakt@niepanikuj.pl, gdzie otrzymasz dane do płatności na przelew.

 

3. Czy mogę dostać FV?

Jeśli chcesz otrzymać rachunek (nie jestem płatnikiem VAT) to  prześlij dane do wystawienia FV na maila kontakt@niepanikuj.pl. Rachunek przyślę do Ciebie w e-mailu w ciągu 24h od otrzymania zapłaty na konto.

 

4. Jak uzyskam Dostęp Premium?

Aby uzyskać Dostęp Premium należy podać adres mailowy we wskazanym polu i kliknąć w guzik Odblokuj Dostęp oraz Zapłać. Następnie wybrać opcję płatności (przelewy internetowe, karta kredytowa). Dostęp Premium automatycznie się odblokuje i będzie aktywny w ciągu 15 minut. Dostęp Premium aktywny jest przez 30 dni i nie jest automatycznie przedłużany. Po upływie 30 dni w przypadku dalszej chęci korzystania należy ponownie wykupić Dostęp Premium. Możesz go zakupić w dowolnym dniu każdego miesiąca.

 

5. Kupiłem Dostęp Premium i co dalej?

Witaj w drużynie Niepanikuj! Zaloguj się adresem mailowym, który został podany podczas transakcji zakupu, klikając w guzik Odblokuj Dostęp (pod obojętnie którym artykułem Premium) i ciesz się dostępem do całego kontentu na stronie przez 30 dni. Korzystając z Dostępu Premium będę mogła poznać Cię trochę bliżej więc moje wsparcie merytoryczne w komentarzach będzie dla Ciebie dodatkową motywacją do działania.

 

6. Jak długo mam Dostęp Premium?

Dostęp Premium upoważnia Cię do nielimitowanego dostępu do bezpłatnych artykułów otwartych oraz artykułów w ramach Dostępu Premium przez 30 dni. Po okresie 30 dni możesz ponownie wykupić Dostęp Premium w dowolnej chwili.

 

7. Czy Dostęp Premium przedłuża się automatycznie co miesiąc?

Nie jesteś zobowiązany żadną umową na automatyczne odnawianie się usługi. Dostęp Premium możesz wykupić na 30 dni w dowolnej chwili.

 

8. Ile kosztuje Dostęp Premium?

Dostęp Premium  to jednorazowa opłata w wysokości 39 zł za 30 dni. Nie ponosisz żadnych innych ukrytych kosztów.

 

9. Na jakich urządzeniach mam dostęp do bloga Niepanikuj gdzie mogę czytać treści w ramach Dostępu Premium?

Blog dostępny jest na następujących urządzeniach: komputer z przeglądarką www, tablet i smartfon z dostępem do Internetu.

 

10. Kupiłem Dostęp Premium, ale nie działa.

Po pierwsze: Sprawdź w mailu potwierdzającym jaki adres e-mail został użyty podczas zakupu (czy nie ma literówek typu gamil zamiast gmail lub kataryna zamiast katarzyna).

Po drugie: Klikając w pole Odblokuj Dostęp Premium uważaj, aby nie kliknąć spacji na początku lub na końcu podanego adresu e-mail. Spacja jest traktowana jako znak zatem system automatycznie uzna adres ze spacją jako różny niż ten, który został użyty podczas zakupu. Szare pole Podaj e-mail znika jak tylko zaczniesz pisać. Nie ma konieczności wymazywania go spacją.

Po trzecie: Jeśli strona z płatnościami została zamknięta zanim automatycznie przeniosła na odblokowane artykuły, spróbuj jeszcze raz wprowadzić swój adres mailowy (użyty do zakupu) w pole odblokuj dostęp premium (uwaga na spacje przed i po adresie oraz literówki) pod obojętnie którym artykułem (to samo pole, gdzie dokonuje się płatności). Wtedy zamiast pojawienia się podstrony płatności, strona automatycznie się odblokuje.

Jeśli nadal nie możesz się zalogować, napisz na adres kontakt@niepanikuj.pl Na pewno uda nam się rozwiązać wspólnie ten problem!

 

11. Jak mogę zamówić Dostęp Premium jak nie mam konta w polskim banku?

Dostęp Premium można opłacić płatnościami elektronicznymi i kartą kredytową. W przypadku nieposiadania konta w polskim banku oraz karty kredytowej można zrobić przelew na dane poniżej:

Sabina Migza, ING Bank Śląski

  • IBAN: PL 83105012721000009077333491 (płatności międzynarodowe)
  • BIC: SWIFT : INGBPLWP (płatności międzynarodowe)

Po dokonaniu przelewu należy wysłać maila na kontakt@niepanikuj.pl z informacją o dokonaniu płatności za Dostęp Premium. Po zaksięgowaniu Dostęp Premium zostanie uruchomiony automatycznie.

 

12. Jak złożyć reklamację?

Reklamacje należy zgłosić na adres kontakt@niepanikuj.pl  Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14-stu dni od dnia otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres e-mail wskazany przez klienta.

 

13. Nadal mam pytanie, które nie jest tu wyjaśnione.

Napisz śmiało na kontakt@niepanikuj.pl